ITIL 4 Foundation E-learning
De ITIL® Foundation e-learning cursus is gebaseerd op de officiële ITIL 4 syllabus en beschikbaar in het Engels. Onze volledig geaccrediteerde ITIL e-learning is ontwikkeld door interne QRP-experts. De inhoud is afkomstig uit de officiële ITIL-syllabus. De inhoud is omgezet in een interactieve online training om jou voor te bereiden op het ITIL Foundation-examen.
Doel van de ITIL 4 e-learning:
- De belangrijkste concepten van Service Management begrijpen
- Begrijpen hoe de ITIL guiding principles een organisatie kunnen helpen Service Management in te voeren en aan te passen
- De vier dimensies van Service Management begrijpen
- Het doel en de componenten van het ITIL Service Value System begrijpen
- Bekend zijn met de activiteiten van de Service Value Chain en hoe deze samenhangen
- Het doel en de voorwaarden van de 15 ITIL practices kennen
- De 7 ITIL practices volledig begrijpenExpérimentez la Démo gratuitement
ITIL 4 e-learning aanschaffen
Vul het onderstaande contactformulier in om de e-learning te kopen. Het examen is bij de prijs inbegrepen. Je hebt 12 maanden toegang tot het online platform, waar je kunt studeren voor je examen. Na aanschaf van de e-learning ontvang je een examenvoucher en alle informatie voor het boeken (en slagen) voor je examen.
Voor een goed verloop van de e-learning training heb je alleen een betrouwbare internetverbinding en een geüpdatete browser (zoals Firefox, Chrome of Internet Explorer) nodig.
ITIL 4 Foundation Examen
Het doel van het ITIL 4 Foundation examen is om te verifiëren of de deelnemer voldoende kennis heeft van het ITIL 4 IT Service Management-raamwerk. Als de deelnemer slaagt voor het examen behaalt hij of zij het ITIL 4 Foundation certificaat.
- Aantal vragen: 40
- Type vragen: Multiple choice
- Score: maximaal 40 punten
- Slagingspercentage: 65% of meer
- Duur: 60 minuten (75 voor niet-moedertaalsprekers)
- Gesloten boek examen
- Taal: Engels